DIY · köök · paju

Paju: uued vanad toolid

Kõigepealt oli hunnik toole.

vanad toolid

See oli sellel ajal, kui ma alles kuulsin, et tegelikult on vanadest asjadest uute tegemine ka igavesti äge ja tore tegevus. Ja odav.

Igatahes selline hunnik erinevaid ja kulunud toole meil oli. Kaks nendest jäidki katkisteks (ja ilmselt lähevad sellel suvel lõkkesse), aga kolmele parempoolsele toolile panime Kaisaga uued ja ilusad katted.

roosa tool

See roosa kangas oli mu niiiii lemmik. Ka praegu on see minu meelest väga ilus, aga kahjuks ei oska ma sellist kodu teha, kuhu sellised toolid sobiksid.

Toole me ei värvinud, lihtsalt vana kate maha, poroloon ja uus kate klambripüstoliga külge. Ma mäletan, et me ikka hullult rahul olime 🙂

Kui ma korteri ostsin, kolisid kaks nendest roosa kattega toolidest Tallinnasse. Ja siis kui korteriremont valmis sai, said toolid endale uue pruuni värvi ja imeimeilusa moonidega kanga.

12631364_10153914621253910_6549550035640373369_n

Maale jäi aga üksik roosa tool koos oma kulunud sõpradega. Ja siis selle tooliga juhtus üks kole õnnetus (märksõnad: kass ja kõhulahtisus), mis oli viimane tõuge selleks, et siia majja uued ja ilusad toolid ilmuksid.

Sain Kati kangalaost (aitäh, maailm, et Kati selline kallis kangahull on) kaks pajuokstega kangast ja no Paju + pajuoksad peavad võrduma uued ilusad toolid.

Lisaks olemasolevale üksikule roosale tõin aidast veel mõned juurde. Kaks tooli ma kõigepealt lihvisin, aga kolmandat enam ei viitsinud 😀 Ja ega tegelikult ei olegi vaja, kui mingit vana lahtist jura ei ole. Ma neid linnatoolid ka lihtsalt värvisin üle.

Kuna kangast oli suht vähe, siis tulemuseks kolm õde-venda.

20251063_10155582761978910_1375336278_o

19893751_10155589466553910_783285832_o

Nüüd on vaja kangapoodi minna, et sealt tumedamat kangast osta ja veel kolm tooli teha, sest mul käib igakord valu kõhust läbi, kui keegi oma tööriietega mu uuele toolile istub. Võtaks kaissu kui saaks 😀

Kui nüüd uue köögilaua ehitamiseni ka jõuaks, siis varsti julgen oma ülejäänud kööki ka näidata.

 

 

One thought on “Paju: uued vanad toolid

Lisa kommentaar

