ikea · paju

Kui laps lastakse IKEAsse

Aga meie lähme varsti IKEAsse 🙂

Tegelikult on meil üks nädalavahetuse Soome tripp plaanis, aga no ma ei tea küll, mis võiks ühegi reisi juures parem olla kui Ikea 😀

No ja mis mul sealt siis vaja osta on?

Esiteks. Maale köögikapid. Kööginurga tasapinna all on mul lahtised isa ehitatud riiulid. Mõtlesin sinna kardinad ette õmmelda, aga viimasel ajal olen mõelnud, et see ikka ei lähe mitte. Meil õnneks ei ole seal viimastel aastatel hiiri olnud (ptui-ptui-ptui), aga no see ei tähenda, et nad veel tulla ei või. Lisaks tolm ja jutud. Mõtlesin, kas mul on kuskil mingeid vanu kappe, mida tuunida või saaks nii, et ostan ainult uued uksed. Aga kapiuksed sinna ei sobi, sest pole ruumi, et neid korralikult lahti teha. Sahtlid on muidugi kordades mugavamad ka.

Kapid tulevad vist sellised. Neid asju, millest tõmmata (no ei tule sõna meelde), ma ilmselt IKEAst ei saa, sest seal selliseid maaromantilisi ei olnud. Kuna sahtlid tulevad 60cm laiad, siis ehk sobivad nupud ka, aga no seda kõike saab Eestimaa pealt ka. Ma loodan, et need sobivad olemasoleva töötasapinna värviga, sest see on alles eelmisel aastal ostetud (ka IKEAst :D)

METOD / FÖRVARA Pöytäkaappi + 3 laatikkoa IKEA FÖRVARA-laatikot aukeavat ¾ kokonaissyvyydestään ja tarjoavat reilusti säilytystilaa.METOD / MAXIMERA Allas-/jäteastiakaappi + 1ovi/2laat IKEA Vaimentimien ansiosta ovet/laatikot sulkeutuvat hitaasti, hiljaa ja pehmeästi.METOD / MAXIMERA Pöytäkaappi keittotas/2 esrj/3 lt IKEA Vaimentimien ansiosta ovet/laatikot sulkeutuvat hitaasti, hiljaa ja pehmeästi.

 

Teiseks. Puhvetkapp. Meil on praegu selline. Pole just parim pilt, aga te teate küll neid ju.

20160704_195550

Iseenesest ei ole sellel kapil suurt häda midagi, aga see vajab renoveerimist. Spoon on kulunud ja hiired on alla ukse juurde ühe hiiglasliku augu söönud. Ei meeldi mulle see kapp niipalju, et ma selle renoveerimise eest maksta tahaksin. Lisaks on see ka natuke ebapraktiline. Olen uut kappi otsinud väga pikalt, aga järelturult ilusaid eriti ei leia. Nii et nüüd ongi vaja otsustada, kas äkki üks Hemnese kapp võiks meie koju sobida.

HEMNES Vitriinikaappi, 3 laatikkoa IKEA Massiivipuu antaa tuotteelle luonnollisen ilmeen. Suuret laatikot suojaavat tavaroita pölyltä ja katseilta.

See on ilus, mahutab palju, on hele, aga ma ei tea, kas ma saan hetkel nii palju kulutada. Ja kas ma üldse tahan maakoju nii kallist kappi. Ja kas ikka on 100% vaja. Lihtsalt kahe suure uksega on odavam, vb siis hoopis see.

Variant on ka Billy raamatukapp. Asjad, mis peaksid peidus olema, saaks ilusatesse korvidesse paigutada.

BILLY / OXBERG Kirjahylly IKEA Siirrettävien hyllylevyjen ansiosta hyllyvälejä voi säätää tarpeen mukaan.

Vaatame kohapeal ja otsustame siis.

Valmivasse vannituppa tahaks seda pinki, kuhu kraami mahutada. Arvatavasti mingit kappi meil sinna ei tulegi, mõni riiul ainult ehk. Aga osa kraami on vaja ju kuhugi sokutada. Pean nädalavahetusel ainult mõõtma, et kas ja kuhu see mul mahuks.

SILVERÅN Säilytyspenkki IKEA Sisällä reilusti säilytystilaa pyyhkeiden ja muiden kylpyhuoneessa tarvittavien tavaroiden säilyttämiseen.

Kuna sobiva laelambi (lühtri!) vannituppa leidmine võtab mul ilmselt sajandi, siis tuleb kohe osta seinalamp kraanikausi ja peegli kohale. Lihtne, ilus ja odav. Magamistoas on mul sama sarja lugemislamp.

ÅRSTID Seinävalaisin IKEA Tekstiilivarjostin suodattaa valon kauniisti ja tuo kotiin viihtyisän tunnelman.

Otsustasin, et maal ühtegi uut ruumi enne ei tule, kui vanad valmis. See tähendab uut söögilauda. Mul on idee olemas, kavatsen selle meeste abiga ise valmismeisterda. Vähemalt lauaplaadi. Lauajalad hakkavad ka IKEA omad olema.

FINNVARD Pukkijalka+hylly IKEA Massiivipuuta, kestävää luonnonmateriaalia.

Lisaks on mul kindlasti vaja osta kausse, nuge-kahvleid, pitskardinad, tulukesi ja karta on, et midagi veel.

IKEA näidiskodu it will be.

P.S Päisepildil on issi ja õeke meie eelmise suve Ikea külastuse kassajärjekorras. Aga ma üldse ei saa aru, misasju me sealt niipalju ostsime.

Lisa kommentaar

