magamistuba · paju

Paju: magamistuba (2)

Magamistoa laest, põrandast, uksest ja aknast kirjutasin siin. Tegelikult on mul seal muidugi seinad ka 🙂

Mulle tapeet meeldib. Eriti meeldib mulle see maamajades. Ja eriti magamistubades. Teeb mõnusamaks ja hubasemaks. Samas on maamaja seinad reeglina kõike muud kui sirged ja isegi juhul, kui seinad ehitusplaadiga sirgeks aetud, siis päris ideaalset tulemust raske saada. Või siis ma lihtsalt ei ole nii proff tapeetija 🙂

Toal on ilmselgelt neli seina. Meil oli kolmes seinas palk ja üks kahtlane vahesein. Algne plaan oli kahtlane vahesein ja aknasein (paralleelsed) krohvida ja siis üks sein tapeetida ja ühele panna laudis. Võib-olla veits kirju plaan, aga lohutuseks, et tulemus oli veel kirjum 😀 Palki ma magamistoas kindlasti välja jätta ei tahtnud. Peamiselt sellepärast, et sealt palgivahelt pudeneb igasugust puru ja samuti koguneb sinna palju tolmu ja värki. Samuti ei olnud see palk ka teab mis kaunis seal.

Kõigepealt aknasein. Kuna hoogne magamistoa remont algas märtsis ja krohvimiseks peab teatavasti soe olema, siis otsustasin aknaseina lihtsalt valge krundiga üle värvida. Ajutiselt. Ja siis mingil hetkel see krohvimine enam ei tundunud mõistlik ega vajalik. Sein jäigi värvituks. Kuna see kõik pidi olema ajutine, siis ma korralikkusesse ülemäära ei panustanud. Nüüd kui uus laevärvimine tuleb, teen ka seina üle.

Kuna ma palki ei tahtnud, tapeeti ei tahtnud ja lihtsalt ehitusplaati ja värvitud seina ka ei tahtnud, siis jäi valikusse laudis. Isa hakkas alguses seda suure hooga panema, siis selgus, et tuleb teha uus põrand ja võttis kõik lahti. Peale põrandat hakkas uuesti panema, siis ma ei olnud töö kvaliteediga rahul ja võttis uuesti kõik lahti. Kolmas kord õnneks jäi viimaseks. Laudise peitsisin valgega üle.

20160605_141819_001

Laudises vastasseinas on uks ja ahjutagune osa. Ja seina poolitab ahi. Aknast ahjuni panime Kaisaga tapeedi. Selle konkreetse tapeediga on nüüd nii, et see mulle enam eriti ei meeldi. Mingi hetk kui mingid muud tööd ei põle, ma vahetan selle ilmselt välja. Ülejäänud seina osa värvisin. Tapeedi ja värvi alla panime vineeri.

20160714_150939

Neljas sein, kus palki ei ole, pidi ka algselt saama krohvi. Kui see variant aga ära vajus, siis tuli vineer ja värv. Nüüd ongi toas nagu kaks osa. Magamise osa, kus on palk ja tapeet ja siis värvitud osa.

20160619_220226_00120160904_101750

Ahjul kraapisin lahtise värvi maha, natuke pahteldasin ja värvisin lihtsalt tavalise seinavärviga üle. Oleme ahju kütnud ja paaril korral ka kohe väga tuliseks, hetkel ei paista küll, et mingit spets pahtlit või värvi oleks pidanud kasutama. Ilus matt tulemus jäi.

Millegipärast mul lõpptulemusest pilti ei olegi. Vasakul pildil on näha ka vana ukseava.

 

Ja mõned pildid veel. Sest pildid on ju toredad 🙂

Enne ja pärast

13340946_10154258958568910_2022082260_o

16593511_1071458992999939_390507911_o

16810456_10155078917953910_1924548363_o

20160619_220226_001

Endises pimedas nurgas on nüüd uks tuppa ja palju valgust:

13499747_10201860686195400_1531670370_o

Kohe nüüd kui maale saan kavatsen toa tühjaks tassida, lae üle värvida (sest sitt sadas ju läbi…:D), aknaseina üle värvida, põranda üle lihvida (lakkides läks liiga oranžiks) ja alternatiivse vahendiga töödelda (seebitamine? on keegi teinud?). Lisaks saab siis lõpuks ka liistud panna ja vist ongi valmis (vähemalt seni, kuni ma reaalselt selle tapeedi vahetamise ja seetõttu ka seina värvimiseni jälle jõuan)

Lisa kommentaar

