DIY · käsitöö

Smth`s cooking…

Follow my blog with Bloglovin

… aga ma ei tea veel, mis see täpsemalt on.

Mingite teatud ajavahemike järel tuleb mul tohutu heegeldamise isu. Vahel ka kudumise isu.

Viimased korrad, kui mul heegeldamise tuju on tulnud, siis ma olen heegeldanud omale hunniku tumbasid ja uksemati ja vaibakesi.

20151229_133230

Vahepeal juhtub ka, et mõned mu sõbrad saavad lapsi 🙂 Siis ma saan ka beebitekke kududa. Edasi-tagasi kudumine on kõige chillim tegevus üldse.

Olen sama mustriga tekke nüüdseks vist 5 kudunud.

Aga kuna hetkel pole (minuteada) beebitekki vaja kududa, siis hakkasin heegeldama. Lapikesi. Mis nendest kokku tuleb, ma ei tea. Laudlina? Aga siis raudselt keegi kohe ajab midagi ümber ja mu 100a rasket tööd läheb tuksisse. Kardin? Ilmselt 10 aasta pärast saaks siis valmis. Voodikate? Tundub hiiglaslik. Igatahes. Ühe lapi tegemine võtab aega umbes 2 tundi, nii et õhtuse Sony Entertainmenti kõrvale toodan neid lapikesi 1 tükk päevas (ja ma heegeldan päris kiiresti). Pakun, et voodikatte jaoks on neid vaja umbes 200. Nii et 5 tehtud ja 195 to go. To go ka üks kuupalk, sest noh kallis lõbu see isetegemine :/

16667156_10155044972643910_1143084044_o

Muster siin.

Lisa kommentaar

