korter · magamistuba

Korter: Magamistuba

 

Eesmärk nr 1 oli valmis saada magamistuba. Elada nii, et riided on kottides, kuskil laiali ja kus iganes veel, on ma-sen-dav.

Magamistoa mööblist oli mul olemas voodi. Issi ise tegi. Ja oli sugulastelt saadud öökapp. Lisaks jõuluvanalt saadud Jyski riiul, ajutine.

Voodi (nagu lõpuks kõik puitdetailid kogu korteris) peitsisin valgeks. Päris puiduvärv mulle sellel hetkel peale ei läinud, aga see valgeks peitsitud puit oli mu meelest lihtsalt imeilus. Valge peits meeldib mulle praegu ka, aga puiduvärv juba natuke ka 🙂

2015-06-16-15-31-02

Ma tahtsin võimalikult ühevärvilisi seinu. Kuna kõikide olemasolevate seinade pahteldamine ja lihvimine oli võimatu, siis pidi osadesse seintesse kindlasti tulema kipsplaat. Nagu sellesse kaunisse seina allpool.

Tundub lihtne eksole? Aga mitte juhul, kui sul on vägavägaväga kõverad seina. Siis on vaja kipsi alla ehitada raam ja see loodida. Kui ma oleks terves korteris nii teinud, siis oleks mu korter paar ruutmeetrit väiksem. Järelikult tuli need seinad, mis vähegi kannatasid, ikkagi pahteldada ja lihvida. Nendesse seintesse tuli panna ka tapeet, sest niiiii siledat tulemust, et värvida kannataks, ma ilmselgelt ei oska teha.

Kas see enne tapeetimist pahteldamine üldse vajalik oli, seda ma ei tea siiamaani. Ekspertide arvamused läksid ka lahku 🙂

2015-06-10-20-51-29

Aknaseina tapeeti ei tahtnud panna, sest noh…kirju… Et äkki ma tahan panna kirjuid kardinaid hoopis. Nii et aknaseina panin Kaisa abiga värvitava tapeedi. No ideaalne polnud, aga noh…

Selle värvitava tapeediga on see jama, et 1) reeglina on sellel mingi nõme muster peal ja 2) see on nii lai, et kui sein on kõver, siis “ropud sõnad”.

Lakke läks samuti kips. Selle osa pahteldamise ja lihvimise võttis issi enda peale. Värvisin vist ise. Kipsi lakke panemine ei ole üldse ületamatult raske. Selleks on vaja raami, 3 inimest, redeleid ja homemade gadgetit, millega kipsi paigal hoida. Kuigi oli vist ka selline hetk, mil ma redelil seistes peaga kipsi lakke surusin.

Tapeedi valimine käis lihtsalt. Valisin lihtsalt kõige ilusama tapeedi üldse 🙂

2015-07-01-19-06-47

Seda tapeeti oli veel värvilist varianti ja hallides toonides. Ma vist tahaks edaspidi ka kõik seinad selle tapeediga teha. No lihtsalt maailma kõige ilusam ju. Ilmselt kui peika oleks juba siis teema olnud, lilleline läbi läinud ei oleks.

Seina värvi lasin segada tapeedi tooni järgi helelilla. Veits ideaalne jäi.

Kui seinad valmis said ja põrandake (sellest kirjutan pikemalt eraldi) maas, siis ehitas issi mulle kapi, mille samuti valgeks peitsisin. Garderoobikapi seina panime Kaisaga samuti värvitava tapeedi, et lihtsalt ühtlane taust oleks. Korve oli lõpuks poole rohkem kui pildil, sest deem, kui palju mul igast riidekraami on. Kastsid ostsin Jyskist ja kui alguses arvasin, et 4 on piisav, siis jällegi… jah. See kassi redel on seepärast, et Ants mööda riideid üles ei roniks. Garderoobile ma uksi ette ei tahtnud, sest see oleks lihtsalt mu toa poole väiksemaks teinud. Pidin kardinad tegema ja isegi siini panime juba lakke, aga enne üürisin korteri välja. Mul on peika juures ka lahtine garderoob ja üldse ei häiri.

Öökapi värvisin üle, kummuti ja lihtsa valge lambikupli sain IKEAst. Sobivama lugemislambi otsimine oli ka to-do listis, aga selleni ei jõudnud.

Vot selline saigi.

 

Lisa kommentaar

