köök · korter

Korter: köök

Köök oli enne üks hirmus koht. Või ma tegelikult olen sellest enamuse vist oma mälust kustutanud, sest ma mitte ei mäleta, mis seal ühes toa nurgas mul üldse oli.

Igatahes kööki viis pisike uks. Ukse kõrval oli koridori kapi uks. Ehk siis uks oli koridoris, aga kapp ise köögis. Ma ei oska seda arusaadavalt selgitada ja no tegelikult pole oluline ka 🙂

Köögi üks sein oli maast laeni täis kuuekümnendatel kõikidesse korteritesse sisseehitatud köögikappi. Kappi olid eelnevad elanikud natuke siit ja sealt üle värvinud ja tulemus oli päris hirmus.

Lisaks oli veel natuke uuemast ajast, aga ikkagi äärmiselt kipakas kraanikausikapp. Ja siis muidugi pliit.

Uus köök sai endale kõvasti avatuma moe. Esiku ja köögi vahel pole enam ust, pole enam seinagi.

2015-07-05-14-43-46

Enne köögi remonti oli vaja vanad ja aegunud elektrijuhtmed kindlasti uute vastu vahetada. Õnneks on mul elektrikust naabrimees, kes selle töö paari päevaga ja suhteliselt soodsalt ära tegi.

2015-07-15-14-04-46

Küttekolded lasin kõik pottsepal ülevaadata ja korrastada.

11759616_10153473670508910_774217538_n

Köögimööblist ja selle valimisest teen eraldi postituse. Mina tahtsin lihtsat heledat mööblit ja hoida seinad võimalikult tühjad. Samas oli tähtis, et oleks piisavalt kappe/sahtleid, et kapipealsed võimalikult tühjad hoida. Muidugi oli oluline ka hind, sest lisaks mööblile tuli osta kogu köögitehnika.

20160607_215140

Esiku ja köögi sein said võimalikult neutraalsed, kuid mitte päris valged.

Remonti alustades olin täiesti kindel, et tahan võimalikult palju värvitud seinu ja lage. Mingi plaat laes tundus täielik no-no. Peale seda, kui ma nägin, kui palju vaeva nägi isa magamis- ja elutoa lae pahteldamise ja lihvimisega, hakkasin vaikselt alternatiivide peale mõtlema. Ka naabrionu ütles, et arvestades liiklusest tulenevalt vibratsiooni (sh trollid ja bussid), laepragudest pääsu ei ole. Lisaks oli Aarnel kogu sellest remondist nii suur kopp ees, et ta uksest sisse astudes hakkas juba koju tagasi minemisest rääkima.

Otsisin kõige tavalisema valge laeplaadi (mis ei ole üldse lihtne ülesanne, sest muster on popp!) ja see läks niks-naks poole päevaga lakke. Natuke seinte pahteldamist-lihvimist ja issi võis koju minna, sest värvimistöödega sain lõtva ise hakkama.

Köögilaud on Ikeast. Väike abiline ja kujunduselement Ants on Pesaleidjast. Toolid tuunitud vanad.

Lisa kommentaar

