elutuba · korter

Korter: elutuba

Kui ma korterit ostma hakkasin, siis oli meil plaan Kaisaga kahekesi elada. Seetõttu oli oluline kahetoaline. Aga siis kolis Kaisa Tartusse ja elutuba jäi väga teisejärguliseks. Külalistega on mõnusam istuda köögis, telekat ma ei vaata, tööd teen voodis ja nii ma elutoa sisustamisega väga ei pingutanud.

Esiku ja toa vahel oli kunagi ka uks olnud. Nüüd õnnestus natuke suuremaks see auk teha.

2015-07-02-10-21-59

Ühte pikka seina ja ukseseina panin tapeedi. Tapeedi järgi valisin teiste seinade värvid – aknaseina mingi valgelaadne toode ja siseseina helehall.

2015-07-31-17-07-55

Tapeedipostitus tuleb eraldi, sest…noh… kes teab, see teab 🙂

Ühte toanurka tekitasin väikese kontorinurgakese, mida ma tegelikult väga ei ole kasutanud. Lauaplaat ja jalad IKEAst, tool Aatriumist.

Põrandalambi tegime issiga ise. Idee sain Miramii blogist. Tumbad heegeldasin ise, sest mul oli heegeldamisehaigus peal :). Puudu on  maast laeni raamaturiiul, mille ristiisa mulle täpselt sellise ehitab nagu ma tahan (kui ma suudan välja mõelda, millist ma tahan).

Samal päeval kui korteri väljaüürisin saabus ka diivan. Tegin seal peal ühe pildi ja that`s that.

16106883_10154962638048910_293158177_o

elutuba-loplik

 

Lisa kommentaar

